My NUFFNANG!!

About Me

Foto saya
"Usah sangka orang yang serba kekurangan itu tidak membahagiakan, ada kalanya dia lebih mengerti."

21 Februari 2012

RiNDuNye......

Assalammualaikum...Salam Sejahtera wat para pembaca sekelian....Emmm agak lama juga saya tak menulis diruangan ini...mcm pen dah kehabisan dakwat, mcm pisau tumpul tak berasah...hahahaha cewah2x tetiba lak datang idea mcm Mr. Karam Singh la pulak...Sebenarnya, dari pertengahan tahun lepas hingga kini kami senantiasa sibuk, bukan buat2 sibuk tau, antara perkaranya ialah:
  1. Proses Membeli Rumah ku Syurga ku.(hehehehehe)  
  2. Proses Membaikpulih Rumah (Renovation)
  3. Proses Jom Shopping (ala...beli ala kadar jer, barang2 keperluan rumah...Rumah baru tak kan tak de barang baru...ye tak? - alasan jer tu)
  4. Proses Perpindahan dari rumah sewa kami di Sg. Besar ke Kuala Selangor. (tu pun byk jugak brg dari rumah lama kami dah jual.)
  5. Proses Hijaukan Bumi ~ Laman rumah yang dah macam padang jarak padang tersusun tu nak juga di 'hijaukan' (apa lagi sesi terjah nurseri ler)
  6. Proses Kecantikan ~ ha...yang ni paling makan masa juga sampai terlupa nak belek si 'Qaseh Rafi-Jue' ni...kan dah merajuk...lama bawa diri ,  kini baru muncul...
 So, dah banyak proses nak kena lalu ni, sure banyak N3 nak di war-warkan....tunggu aje la....eh, lupa pulak...pasal kerja...saya tension skit tapi mula2 dulu la, skrg dah ok.

1 ulasan:

"CT CoMeL" berkata...

kak selamat kembali yer...muehmuehmueh...jgn tensen2 yer nanti kene darah tinggi....hhehehhe

HaPPy ToGeTHeR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANNIVERSARY PERKAHWINAN

~26 Mei 2007 ~

KiSAH KAMi

Tanggal 26 Mei merupakan tarikh paling istimewa, termeteri ikatan Qaseh 2 hamba Allah yang telah disatukan..Alhamdulillah. Seperti baru berlaku sebentar tadi, memori pada tanggal ini seperti tidak bisa luput dalam ingatan,dengan sekali lafaz, Allah telah mengizinkan agar segala yang dirancang dapat dilaksanakan. Dengan harapan setinggi bintang di langit, agar Qaseh ini terus segar dengan izin dari Nya,AMIN. Bermulalah episod Qaseh RAFIE-JUE.

SaYa FoLLoW BloG iNi...

Aku MeNuLiS