My NUFFNANG!!

About Me

Foto saya
"Usah sangka orang yang serba kekurangan itu tidak membahagiakan, ada kalanya dia lebih mengerti."

22 Februari 2012

Perabot & Pinggan Mangkuk Antik @ Lama


 

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera, hari ni saya nak kongsi satu hobi baru iaitu Mengumpul Almari & Pinggan Mangkuk Lama...(antik)

 

Buat masa ini, pinggan mangkuk yang ada tu tak le banyak mana, cuma boleh ler....maklumlah baru diperingkat permulaan....baru berjinak-jinak. 

Kami nak berterima kasih juga pada Mak n Ayah Klang yang sudi memberi keizinan kepada kami dengan menghadiahi Almari Antik lama peninggalan arwah Nenek.  So far, almari tu masih belum di make over lagi...maklumlah kekangan masa yang terhad. Sabar2x......banyak proses yang nak di buatnya...barang lama, banyak yang nak kena betul.

  • Buat para kenalan sekelian, jika ada sesiapa lah kan...yang kat rumah tu ada gobok, gerobok ker atau almari lama yang dah tak nak pakai lagi@rosak sila2 la maklum kat kami ni ye....mana tau ada rezeki kami. 
  • Semoga sokongan dari kawan-kawan dapat menyuntik lagi semangat kami yang tengah berkobar-kobar.

Tiada ulasan:

HaPPy ToGeTHeR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANNIVERSARY PERKAHWINAN

~26 Mei 2007 ~

KiSAH KAMi

Tanggal 26 Mei merupakan tarikh paling istimewa, termeteri ikatan Qaseh 2 hamba Allah yang telah disatukan..Alhamdulillah. Seperti baru berlaku sebentar tadi, memori pada tanggal ini seperti tidak bisa luput dalam ingatan,dengan sekali lafaz, Allah telah mengizinkan agar segala yang dirancang dapat dilaksanakan. Dengan harapan setinggi bintang di langit, agar Qaseh ini terus segar dengan izin dari Nya,AMIN. Bermulalah episod Qaseh RAFIE-JUE.

SaYa FoLLoW BloG iNi...

Aku MeNuLiS