My NUFFNANG!!

About Me

Foto saya
"Usah sangka orang yang serba kekurangan itu tidak membahagiakan, ada kalanya dia lebih mengerti."

07 April 2013

KaK OMi BeRTuNaNG ~30 MAC 2013

Assalammualaikum....


N3 hari ini saya nak kongsi citer pasal Kak Omi...@ Kak Cemah...@ Kak Musalmah merangkap kakak sepupu en. suami. Baru2 ini kan, kak Omi ni telah dirisik serta melangsungkan Majlis Pertunangan. Kami seluruh ahli keluarga amatlah gembira...boleh kata  sepanjang majlis tersebut ade beberapa part adegan 'hujan air mata' menandakan betapa gembiranya kami sepanjang majlis itu berlangsung. Alhamdulillah terbuka pintu hati Kak Omi menerima lamaran tersebut.....AMIN. Saya n en. suami berdoa agar Kak Omi dan En. Tunang dipanjangkan jodoh agar dapat menempuh tarikh yang telah dijanjikan....dupdapdupdap...berdebar2 plak hati ini..(cewahhh, gedik terlebih plak). 




We love U Kak Omi....


Akan tiba jua masanyer nanti....semua itu 'Rahsia Allah S.W.T'

Barang Hantaran Sebelah Perempuan

Huhuhuhu...inilah Kak Omi yang saya sebut2 dalam n3 kali ini....





Jom kita countdown tarikh bersejarah tu sama2....
Tahniah Kak Omi

Tiada ulasan:

HaPPy ToGeTHeR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANNIVERSARY PERKAHWINAN

~26 Mei 2007 ~

KiSAH KAMi

Tanggal 26 Mei merupakan tarikh paling istimewa, termeteri ikatan Qaseh 2 hamba Allah yang telah disatukan..Alhamdulillah. Seperti baru berlaku sebentar tadi, memori pada tanggal ini seperti tidak bisa luput dalam ingatan,dengan sekali lafaz, Allah telah mengizinkan agar segala yang dirancang dapat dilaksanakan. Dengan harapan setinggi bintang di langit, agar Qaseh ini terus segar dengan izin dari Nya,AMIN. Bermulalah episod Qaseh RAFIE-JUE.

SaYa FoLLoW BloG iNi...

Aku MeNuLiS