My NUFFNANG!!

About Me

Foto saya
"Usah sangka orang yang serba kekurangan itu tidak membahagiakan, ada kalanya dia lebih mengerti."

20 Ogos 2015

Makan Western Lagi


Ni saya nak share sikit cerita malam tadi kami makan malam di Polperro Steak HouseLokasi Shah Alam, Seksyen 13. Kalau tanya cik google pun boleh tolong jawab.
*
*
*
Pada yang teringin makan makanan western yang sedap dan harga berpatutan boleh try....memang berbaloi. Parking pun banyak....servis pun ok.


Ok...wat rujukan semua...kedai tu warna putih, signboard dia warna kuning...kedai tepi....konsep kedai hitam putih....(itu ikut pemerhatian saya la ye...hihihi)



Antara menu yang ada....boleh la wat rujukan pada korang yang nak pergi nanti








 Malam tu, en suami order menu baru yang diperkenalkan oleh Kedai Polperro Steak House iaitu Chicken Chop Fried Rice


Saya pulak order Sizzling Steak Black Pepper. Waktu sampai makanan ini tak payah cakap la...berasap-asap...hihihi



 Apapun, next time nak datang lagi dan mencuba menu yang lain pulak.






#oppss...lupa nak bagitau, semalam tu total kami dalam RM33.40 termasuk air (gelas besar tu) Berpatutan sangat kan?





Tiada ulasan:

HaPPy ToGeTHeR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANNIVERSARY PERKAHWINAN

~26 Mei 2007 ~

KiSAH KAMi

Tanggal 26 Mei merupakan tarikh paling istimewa, termeteri ikatan Qaseh 2 hamba Allah yang telah disatukan..Alhamdulillah. Seperti baru berlaku sebentar tadi, memori pada tanggal ini seperti tidak bisa luput dalam ingatan,dengan sekali lafaz, Allah telah mengizinkan agar segala yang dirancang dapat dilaksanakan. Dengan harapan setinggi bintang di langit, agar Qaseh ini terus segar dengan izin dari Nya,AMIN. Bermulalah episod Qaseh RAFIE-JUE.

SaYa FoLLoW BloG iNi...

Aku MeNuLiS