My NUFFNANG!!

About Me

Foto saya
"Usah sangka orang yang serba kekurangan itu tidak membahagiakan, ada kalanya dia lebih mengerti."

27 Jun 2010

NoVeL - TaK SeCaNTiK HuSNa

Alhamdulillah, aku baru beli sebuah novel berjudul "TAK SECANTIK HUSNA" by AINUL HAZRAH.  Aku citer ler sikit2 ye sinopsisnyer...aku baca citer ni sampai bengkak2 mata nangis...huhuhuhu sedih betul.  

Kisahnyer bermula bila Mak Tok berhajat menjodohkan cucu kesayangannya Husna dengan Hariez.  Walaubagaimanapun, syarat telah diberikan oleh Hariez untuk mengenali kesemua cucu2 perempuan Mak Tok sebelum memilih siapa bakal isterinya. Tija cucu perempuan bongsu menjadi pilihan hati Hariez...Dapatkah mak tok menerima siapa pilihan Hariez?  Benarkah si Tija tu orang yang tak cukup akal? Dapatkah Hariez mengahwini Tija dan bukannya Husna?? 

Buat semua pembaca, saya suka dan tak akan jemu membaca novel ini walaupun dah baca berulangkali.  Seronoknyer tak terkata.  Harap2 ade dikalangan pembaca sudi membaca novel ini...bukan nak promote, tapi story nyer best sgt2...SELAMAT MEMBACA;> 

Novel Pertama yang dibeli....best citer nie, setiap kali baca sure nangisss....huhuhu

2 ulasan:

nurul husna berkata...

kat mana saya nk dpt kn novel tak secantik husna tu ye?

RaFi ~ JuLiAnA berkata...

Nurul boleh cari kat Karangkraf ye.

HaPPy ToGeTHeR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANNIVERSARY PERKAHWINAN

~26 Mei 2007 ~

KiSAH KAMi

Tanggal 26 Mei merupakan tarikh paling istimewa, termeteri ikatan Qaseh 2 hamba Allah yang telah disatukan..Alhamdulillah. Seperti baru berlaku sebentar tadi, memori pada tanggal ini seperti tidak bisa luput dalam ingatan,dengan sekali lafaz, Allah telah mengizinkan agar segala yang dirancang dapat dilaksanakan. Dengan harapan setinggi bintang di langit, agar Qaseh ini terus segar dengan izin dari Nya,AMIN. Bermulalah episod Qaseh RAFIE-JUE.

SaYa FoLLoW BloG iNi...

Aku MeNuLiS