My NUFFNANG!!

About Me

Foto saya
"Usah sangka orang yang serba kekurangan itu tidak membahagiakan, ada kalanya dia lebih mengerti."

28 Mac 2010

PeSTa BuKu @PWTC

Hari ini aku n hubby telah berkobar2 tuk ke PWTC....almaklumlah...tahun lepas aku gi sorang2 jew...hubby kat PD ade kursus....TAPI Alhamdulillah, tahun ini, aku ajak gak hubby meredah kesesakkan lalu lintas di k.l ni demi PESTA BUKU...Wah bersemangat sungguh aku...macam tak percaya jew.  Macam tahun2 yang lepas, aku ke dept. Karangkraft...ape lagi langgan majalah macam biase...cuma kali ini tukar plak majalah, kami langgan LIBUR & LAMAN.  Kat sana byk jugak ler en suami ni memborong...tak percaya??? Kita layan dulu gambar2 nie....

Hahahaha....menjinjit en. suami ni buku2 yg dibeli...ciannyer.

Arrrggghhhh....fuuhhhh beratnyer buku2 nie...

View kat belakang....PWTC....bye...nak balik nie...cian abang dah penat ye!!
Anyway, sayang abang coz sudi menemani saya.....terima kasih ye.
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Tiada ulasan:

HaPPy ToGeTHeR

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANNIVERSARY PERKAHWINAN

~26 Mei 2007 ~

KiSAH KAMi

Tanggal 26 Mei merupakan tarikh paling istimewa, termeteri ikatan Qaseh 2 hamba Allah yang telah disatukan..Alhamdulillah. Seperti baru berlaku sebentar tadi, memori pada tanggal ini seperti tidak bisa luput dalam ingatan,dengan sekali lafaz, Allah telah mengizinkan agar segala yang dirancang dapat dilaksanakan. Dengan harapan setinggi bintang di langit, agar Qaseh ini terus segar dengan izin dari Nya,AMIN. Bermulalah episod Qaseh RAFIE-JUE.

SaYa FoLLoW BloG iNi...

Aku MeNuLiS

Google+ Followers